Bajet RETIS ke?

Assalamualaikum


Kerja nak mengumpat je kau. Hahaha....


Sebulan lebih yang lepas sepupu aku bersalin. Anak ke-3. Anak sulung dia lelaki, 7 tahun ke 8 tahun macam tu la. Anak ke-2 dia umur 3 tahun. Nombor 2 dan 3, anak perempuan. Anak dia yang ke-2 nie lasak sikit. Orang cakap macam perangai aku. HAHAHA... Suka hati dia orang je nak "puji" aku. -_-"


Nak dijadikan cerita, ada satu hari nie anak dia yang ke-2 kena marah. Waktu tu, aku dalam bilik. Dia menagis dan datang dekat aku. Aku buat tak tahu je. Biasa la budak-budak nak perhatian. Aku punya akal nak kenakan dia, aku ambil gambar dia.


Gambar pertama, dia tak perasan aku ambil... Tapi sebab ada flash, dia menagis kuat lagi. Gambar ke-2... Dia cakap sambil angkat tangan "tak nak, tak nak..." Ibarat macam artis cakap waktu gambar dia menagis kena ambil, " Tolong jangan ambil gambar saya" sambil angkat tangan. Hahaha... Aku gelak dah tu aku cakap, kau ingat kau artis??? Hahahaha... Yang ke-3, dia naik atas datang dekat aku, dia berhenti menagis dia cakap "Tengok...!" Hahahahaha.... Poyo, berlakon lebih. #APTB






Belum perasan lagi






Tolong jangan ambil gambar saya, PLEASE...!!!







Kejap nak naik katil, tengok gambar... HAHAHA





Dekat atas nie la antara gambar yang dapat aku kongsikan dengan semua pembaca... HAHAHA... Keletah anak-anak membuatkan penat badan hilang.


Assalamualaikum

Tiada ulasan: