Gwiyomi

Lelaki pun terjebak, tu yang aku tak faham

Assalamualaikum


Lepas satu fenomena, ke fenomena yang lain. Dulu PSY, sampaikan aku main farmville bila naik level mesti avatar aku menari GANGNAM. Avatar aku pun terjebak, tu lagi tak boleh terima. Sekarang GWIYOMI pula...


Mesti ramai dekat luar sana suka benda nie. Comel la, cute la.... Tapi aku rasa benda nie sakai la wei...


Comel dekat mana aku pun tak tahu. Dekat office aku memekak-mekak perempuan nie dengan GWIYOMI.... Aku rasa nak hempuk je. Rimas aku.


Aku tak rasa dia comel pun. Aku rasa biasa je. Tak ada yang menarik. Aku rasa yang minat benda nie semua tak matang. Jangan terlampau mengikut sangat. Aku bukan nak cakap aku baik tapi berpada la nak mengikut pun. Entah apa lambang dia buat pun kita tak tahu.


Aku bukan la alim... Tapi jangan sakai sangat la dengan budaya luar.


Assalamualaikum

Tiada ulasan: