Jangan Lah Tak Jadi

Assalamualaikum

 

Berita sedih, berita tergempar, berita apa lagi ea? Setakat nie itu sahaja rasanya. Sorry semua sebab 3 hari tak update. Hahaha... Bajet macam ada yang baca blog kau la kan....!

 

Apa yang sedih, apa yang tergempar? Aku baru dapat satu berita... Dalam aku membilang hari untuk bersuka ria lagi 4 hari, ada kesedihan dan kerisauan yang tak terkata. Cehceh... Hahaha...

 

Kawan baik aku beritahu yang dia jatuh tangga, kaki bengkak. Gambar dekat bawah nie keadaan kaki dia, baru dapat tadi.

 

So, macam mana nak pergi vacation? Adoi... Waktu ada peluang macam-macam yang jadi. Nie la dikatakan manusia mampu merancang tapi segala ketentuan dari Allah S.W.T...

 

Kepada kawan baik saya yang tersayang, cepat sembuh okey. Supaya kita boleh bergembira. Tapi awak jangan paksa diri okey. Saya tak kisah... Walaupun terkilan sikit. Hahaha... Janji awak sihat cepat sebab saya sayang awak... Lot of LOVE..... Muahmuahmuah......

 

Assalamualaikum





Nie keadaannya buat masa nie

Tiada ulasan: