Artis oh Artis

Assalamualaikum

Hai semua... Buat apa sekarang? Mesti tengah baca entri aku.. Hahahaha... Sakai. Story mory hari nie nak cakap pasal artis-artis kita zaman sekarang nie. Macam-macam kontroversinya.

Dari yang kahwin, anak-anak, video, culture shock.. Ish, macam-macam la.

Dalam minggu nie je dah berapa banyak cerita dah keluar. Dengan video ala-ala lucahnya, anak derhaka lagi. Adoi... Kesian jadi artis. Semua orang nak tahu pasal kehidupan dia orang nie. Kesian pula kadang-kadang tu.

Senang je kalau tak nak cerita anda tersebar, orang pandang hina pada anda. Ambil contoh daripada artis-artis lama. Jadikan mereka contoh untuk anda berjaya dalam industri nie. Memang anda akan cakap bukan mudah untuk menyenangkan hati semua orang. Tapi kenapa mereka boleh?

 

Dalam erti kata lain sabar. Ini jalan yang anda pilih. Anda perlu bersyukur kerana anda ada bakat. Pastinya anda sudah kental menghadapi tohmahan orang sekeliling dan mampu untuk terus masuk dalam industri ini.

Paling utama selepas berjaya jangan lupakan orang yang menjadi tulang belakang anda untuk terus berdiri gah. Semoga anda berjaya dalam bidang yang anda ceburu...

---> Cewah ayat tak boleh belah langsung. Macam pakar motivasi... puuuiiihhh...!!!

Assalamualaikum

 

 

 

SELESAIKAN MASALAH DENGAN SEBAIKNYA. MOHON PETUNJUK DARI ALLAH S.W.T

 

 

 

 

Tiada ulasan: