So Fluffy

Assalamualaikum, Salam Ramadhan al-Mubarak...

Kucing kelabu tak dapat lena,

Matanya besar tersenyum malu,

Moga Ramadhan ini penuh makna,

Agar dapat berkat selalu.


Macam mana dengan puasa kamu semua tahun nie? Baru berapa hari tak kan dah kantoi kot.. Kalau perempuan faham la, kalau lelaki tu sampai khiamat pun aku tak akan faham. Hahaha....

Korang mesti dah tengok cerita Despicable Me. Aku baru je tengok beberapa hari lepas. Aku lambat sikit la.. Adik beradik Agnes sangat comel. Agnes comel dan paling comel bila dia dapat anak patung unicorn dekat funfair tu. Bila dia cakap dengan geramnya patung tu fluffy, comel....!!!!!!!

Lagi 1, aku suka tengok video minions - banana. Ya Allah, comel gila weiiii.... Bila tengok video tu, hati jadi berbunga gila. Aku rasa nak cari anak patung, cases dan semua la pasal si comel nie. Dalam video nie sangat comel dia orang nyanyi. Gerak mata, mulut, suara... Hahahaha...

Aku nie memang suka tengok cerita kartun. Lagi-lagi yang comel loteh. Hehehehe....

Kalau ada dekat luar sana nak bagi hadiah dekat aku, bagi la kartun minions nie. Comel sangat-sangat.

Assalamualaikum



COMELKAN???
 

Tiada ulasan: