LAPORAN

Assalamualaikum

Sorry, semalam tak sempat nak update. Sibuk nawnaw...

Hari Selasa 27/9/2016, lepas maghrib aku dan suami pergi buat report pasal kemalangan hari Jumaat lepas. Kali nie terpaksa bawa si kenit sebab mak aku tak larat nak jaga dia. Alkisahnya si kecik nie meragam pula 1 hari, hari Selasa tu. Mak aku pun moody, tambah pagi tu aku tak masak. Bertambah-tambah la dia moody. Huhu...

Kembali ke cerita utama. Kami sampai, cari la Sarjan Jamal. Dia off duty pula time tu. Alahai, suruh kami datang tapi dia off... Apa boleh buat, malas nak datang banyak kali aku terus buat report. Nasib si kenit tak banyak perangai. Lepas habis buat report, pegawai bertugas cakap yang Sarjan Jamal akan on duty lusa. Maknanya hari nie la, Khamis 29/9/2016. Dia suruh tunggu Sarjan Jamal hubungi aku.

Lepas tu kami pun balik. Nasib dalam perjalanan balik baru si kenit meragam. Rupanya yakyak... Hehehe.. Anak ummi... Macam-macam.

Sekian...





Tiada ulasan: