Office...??? OMG

Assalamualaikum


Pagi-pagi sampai office tengok dah macam tongkang hancur. Dah la aku sampai lambat... Officemate aku lagi lambat... Kelam-kabut aku buka office tadi...

 

Masuk-masuk buka suis semua, dah tu kemas office yang berterabur tu. Mesti engkau orang tertanya-tanya apahal la budak nie asyik tulis office bersepah. Sebab malam semalam bos-bos aku nie cat office... Berterabur la office nie dengan surat khabar lama. Lama tak lama la, surat khabar semalam. Aku dah la tak baca lagi. Ish ish... Aku kutip la kertas-kertas yang bersepah tu.


Masuk toilet tengok kotor je. Basuh pula toiletnya. Nak dijadikan cerita toilet nie baru lepas renovate. Tiles dah tukar, tiles lantai nie kasar sikit dia orang buat. Jadi bila cuci cat, dia melekat la pada tiles tu. Aku tonyoh-tonyoh tak nak tanggal juga, aku cuci je la macam biasa. Hahahahaha....


Letih wei... Dah penat-penat mesti nak tidur. Okeylah, cau cin cau....HEHEHE.... 

 

Assalamualaikum

 

 

 

Nie la toilet baru... Hehehe


Sink baru, dah macam hotel 5 bintang


Siap ada shower lagi

 

Tiada ulasan: