Cinta Monkey

Assalamualaikum

Nie nak cerita pasal cinta-cintun nie ha... Hahaha... Nak tulis pun rasa kelakar. Nak buat macam mana, semua nie pengajaran untuk diri sendiri dan orang di luar sana.

Semalam aku ada tengok satu video nie. Tak payah beritahu pasti kamu semua dah tengok juga kan? Video nie pasal seorang budak pempuan nie. Dia buat video untuk buah hati dia. Budaknya cantik, comel sangat-sangat bagi aku la... Tak tahu la bagi kau orang. Buah hatinya pun macam ala-ala tu la juga.


KAU MAMPU???


Tapi masalah yang timbul, dia baru couple seminggu. Tu yang buat aku nak gelak macam tak cukup tanah tu. Video siap berjanji tu nie la... Bila tengok video dia, teringat aku time muda-muda dulu. Nasib je zaman aku tak ada semua tu. Kalau tak dengan aku terjebak macam dia. Hahaha... Bila aku gelakkan dia, ibarat aku gelak dekat diri aku sendiri pun ada juga. Huhuhu...

Apa-apa pun, buat adik tu... Adik jangan putus asa dengan hidup okey. Biasa la... Kesalahan tu yang akan mematangkan kita. Andai kata kalau buah hati adik tinggalkan adik sebab video tu, redha jela. Belajar rajin-rajin ea dik. Jangan jadi macam aku, apa pun tak boleh la... Hahaha... Buat yang gelak-gelakkan dia, cermin diri juga.

Assalamualaikum

Tiada ulasan: