Kahwin???? OMG....!!!!!

Assalammualaikum...


Lama dah aku tak update dekat sini. Kamu orang apa khabar? Aku? Biasa la sihat orang tua. Kadang ok, kadang tak. Emm... Makin berusia nie makin menjadi2 kesihatan terganggu. Hahahahaha... Cewahah....


Aku sekarang tengah cari jubah chiffon yang cantik warna cream dan sebagainya. Yang sesuai untuk pertunangan, pernikahan dan persandingan. Bukan apa, makin berumur nie makin rasa nak kahwin pula. Nak jugak looking2 for kata orang putih. Hahahaha...

Tapi aku nie ada bajet2 aku. Hahaha.. Kalau boleh nak benda cantik tapi murah. Kebanyakkan orang cakap dekat aku, "kau nak cantik tapi murah? kepala bana kau" Aik... Kena marah? Dah itu bajet aku, kalau kau nak sponser aku no hal la wei...!!! Marah nie. Emm...

Kenapa, tertanya2 bajet aku? Nak tahu jugak? Ke nak tiru? Hahaha... Kejap lagi aku senaraikan, jangan gelojoh sangat masing2 pun. Hahahaha

Nie bajet aku. Kalau kamu orang ada contect murah macam nie please, tolong email ke aku di syaza_24@yahoo.com

Baju nikah, sanding dua belah pihak = RM200/satu pasang atau sepasang (Dengan laki aku punya la)
Pelamin majlis dua belah = RM1000/RM1500
Gambar nikah, majlis sanding dua belah pihak tanpa outdoor = RM1000/RM1500
Make-up = RM100/RM200 (Bukan aku pakai barang make-up kau sampai habis pun nak cas mahal2, pergi kelas RM300 je pun. Ilmu boleh pakai seumur hidup, aku pakai make-up kau sampai lepas Zohor je.)
Kad jemputan = RM0.10 (Simple, cantik, hitam putih. Kalau ada lagi murah lagi aku suka. Tak pun designkan map je untuk aku, nanti aku print sendiri guna A4)

Nie bajet aku. Boleh dibincang lagi. Kalau ada yang ikut bajet aku, beritahu na sebelum bulan 10/2014... Terima kasih. Hehehe

Tiada ulasan: